-gyns- Arkadaşlar merhaba.. Geçen hafta cuma günü doğum yaptım.. Araştırmalarım sonucunda sleepy kullanmaya karar vermiştim.. İlk 3 gün gayet güzel gittik hiç sıkıntı yaşamadık.. Göbeğimiz dün düştü... Göbek düşene kadarda ara ara kaçırma problemi yaşadık.. Çok sık bez değiştirmeme rağmen.. Ama o süreçte bzledikten sonra eşimle gözlemledik.. Göbek bağı olduğundan ötürü çocuk hareket ettikçe bezin iç kısımları gözüküyordu.. Dünden beri hiç kaçırma problemi yaşamadık.. Özellikle beklettiğimde oldu.. Taşma, kaçırma yapcak mı diye.. Herhangi bir problem olmadı.. Söylemek istediğim aldığınız bezi ilk günler kaçırınca kaçırdı diye düşünmeyin.. Asıl değerlendirmeyi göbek bağı düşünce yapın👍🏼.. Herkese hayırlı günler🌸..
Cans -gyns- Sleepy beni benden aldı . Göbeğimiz düşmesine ragmen ve her 2 saatte 1 emzirmek için uyandırıp bez değiştirmeme rağmen yine de sırtına kadar çiş oldu yavrum ☺️
Ronesans Ben canbebe aldm . Ama gecen komsum sleepy onerdi. Kullandigi beze baktigimda cok iii gordum . Sanirsam bende sleepy alcam
-gyns- Ronesans Bende ilk kullandım çok memnundum.. Taşırma yapınca değiştirmeyi dişündüm.. Annem göbek bağındandır dedi.. Bekle dedi.. Şuanda bir sıkıntımız yok.. Gayet memnunum👍🏼..
-gyns- Cans Doğrudur hocam.. Ben şuanda memnunum.. Ama ileride ne ılur bilemem🤷🏽♀️.. Ben sadece sleepy için değilde.. Kişinin kullandıpı ilk bebek bezleri için yazdım🤗.. İnşâALLAH bebişlerimiz için doğru bezi buluruz😅🌸..