Rabiaakrtl bence çok mantıklı. Yani aynısını yaptım sonuçta 😂 devlette doğum yapan arkadaşlarımız var memnun olanlar oldu. Bir o kadar da ilgisizler pişmanım diyen var. Ben devlete gittiğimde kendimi hiç özel hissetmiyorum. Doktora bir şey söylediğimde beni azarlayabiliyor. Ebeler ruh hallerine göre sert olabiliyorlar. Kaldıramıyorum böyle şeyleri çok tadım kaçıyor. Hamilelikte de insan biraz özel hissetmek istiyor haksız mıyım? Durum el veriyorsa ortalama bir özel bile olsa daha iyidir. Sevgi hastanesi de devlet gibiymiş ama. Hem de bir laboratuvarları bile yok şehirdışına tahlil yolluyorlar o yüzden tavsiye etmem. İstanbul yolları taştan ☺️