Çok kararsız kaldım bir hafta sonra doğurucam korse mi alsam toparlayıcı tayt mı alsam diye yani spor da yapacağım için tayt işime yarar diye düşünüyorum ama korse daha etkiliymiş korse ile oturmak felan zormuş normal doğum yapacağım çok da kilo almadım ama garantiye almak istiyorum kendimi sizce tayt mı korse mi???