Merhaba kızlar,biraz uzun olacak kusuruma bakmayın.Ben hep adet geçilmesi yaşayan biriyim,son adet 29 nisan 3 Mayıs arası bebek istediğimiz için 5,14,16,20,27 mayısta denemeler yaptık.Adet gecikmem 2 gün olunca sabırsızlanıyorum erken gebelik testi yaptım negatif çıktı 8 gün geçti tekrar yaptım fakat 17 gün yaptım pozitif çıktı hemen beta baktırdım o gün 1971 çıktı.son adetime göre bebek 7 haftalıktı fakat kese çok küçük dedi ben adet düzensizliğimi söylemeyi unuttum tabi benim hesabıma göre 5 haftalık şuan doktorda 5 haftalık görünüyor dedi kese ve yolk kesesini gördü kese çok aşagıda hatta içte kanama var dedi ama dışa gelen birşey yok 2 hafta beklememi söyledi başına böyle bir olay gelen varmı 💔