2melekannesi_ ben 2 li test yaptırmadım bebeğimde 13.hafyadan beri ene kalınlıgı var hala da var 30 haftadayım ama başka sorunu yok şükür. 2′li test zamanı koronaya yakalandım yaptırmadım sonraları da fetal DNA yaptıracağım için 3lü ve 4lü tarama testlerini yaptırmadım ama evet soruyorlar. Ben durumu anlattım perinatolojiden raporların vardı onları verıdm ona göre incele yapıldı. Kendi raporuna da sadece ense kalınlıgı devam ediyor yazdı. Görüntüler siyah beyaz renkli yok. Devlette görüntü alabilirsen şükredin yani 😟 çam sakura kadın dogum bana 2 aydır vermiyor. Sırf görüntü almak için Kanuni Sultan Süleyman’a gittim oda vermedi. 34-35.haftada 4d ultrasona özele gitmeyi düşünüyorum renklı görüntü almak için hatıra kalsın istiyorum.