sukursebebim merhaba sevgili anne adayları 32. haftam dolduğunda çalışamaz raporu aldım diyelim. 34.haftamda kurban bayramı dolayısıyla 1 hafta resmi tatil oluyor. o haftada ben raporlu mu sayilacagim sizce? yoksa resmi tatil olduğu için raporum bir hafta uzar mi? eğer raporlu sayilacaksam bayramdan sonra çalışamaz raporu alayım diyorum, böylece o bir hafta arada kaynamamış olacak.
Cancancan sukursebebim hayır canım o resmi tatil ben personelle konuştum izinleri gün olarak hesaplıyorlarmış eğer rapor alırsak o günleri düşüyorlarmış sadece öyle bi durum olsa haftasonlarını da düşerlerdi
Naciye89 Bence 32de calısabilir alın bosa gitmesin 10gün az degil bayram sonu alırsınz çalısamaz diye. Resmi tatil de olsa bence izne geldgi için onları eklemezler.yine de tam bilgi sahibi deglm 170den bilgi verirler belki yada doktorunz da dhaa iyi bilebilr ama işinz agır deglse garanti olsn bekleyn bayram sonrasnı kar kardır
Gozdealpu Bildiğim kadarıyla resmi tatiller bayramlar bize ekstra gün sağlamıyor. O yüzden bayram sonrası çalışamaz almanızı tavsiye ederim. Toplam 112 gün doğum izni. Aradaki dini ve milli bayramlar fark etmiyor.