İyi geceler arkadaşlar.20+6 haftalık hamileyim.Bebeğimi bu haftaya kadar hiç hissedememiştim.Babası geçtiğimiz pazartesi askere gitti.O gittiği günün akşamından beri her gün mutlaka 4-5 defa hissediyorum şimdi.Genelde bu haftalarda düzensiz olurmuş yahissetmek benim tam aksine her gün belirli aralıklarla vuruyor içeriden hemde öyle bir iki saniye değil baya oynamaya başladığında bi 2-3 dakika sürüyor.İki defadır görümceme söylüyorum hemen elini koyuyor o bile hissediyor.Allahım çok güzel ve özel bir duyguymuş.Allahım isteyen herkese nasip etsin.Sizinlede paylaşmak istedim ❤️🤗