Mahiye_Nur51 Öncelikle hayırlısı ile alırsın inşallah bebeğini kucağına canım benim 🤲🏼❤ Benim 1 hafta oldu nişanım geleli ama ne gelen var ne giden 3 cm de açıklığım var bekliyoruz bu gün yine gittim doktora çok ağrım oluyor ama bekliyoruz 🤷♀️ Hiiçç belli olmuyor ki bu nişan sonrası süre Beklemek de zor geliyor belli birsey olmayınca insan heycan yapıyor strese giriyor hayırlısı olsun bakalım 🤗