Fatosx benim geçen yıl ellerimde ufak ufak su baloncukları çıkıyordu kaşıntıdan bacaklarımda inanılmaz kaşınıyordu alerji testi falan yapıldı ama boşuna ellerime sürünce o bir nebze rahatlatıyordu bir de eczaneden karışım krem yaptırmıştım o da iyi gelmişti