Kızlar bugün 38 haftaya giriş yaptık. Doktorum çatı muayenesi yaptı derin nefes al dedi ve beyaz steril bir eldivenle rahmin içine parmakla baktı arka yan duvarlar iyi önde Bi kemik var ama bebek fazla iri olmadığı için geçer dedi. Korkulacak bişey yokmus canım fazla acımadı sadece üst kemiğe elini getirdiğinde biraz acıdı o kadar..