Merhaba kızlar ben 39 girdim belimde aynı adet sancısı gibi ağrı olyr ama geçiyor bide akıntı süt beyazı şeklinde değisik bişe oluyor onun harici iyim. Tecrübeli anneler sizce doğumun yaklastigini gösteren belirtiler nelerdir… Ne yapmam lazım açılma olması için….