22 Haziran’da ilk dozu oldum. İlk gün kol ağrısı olması dışında bir etkisi olmadı. Doktorum da tavsiye etti şu an için en iyi koruma aşı ama tabii ki 3-5 sene sonraki etkisini bilemeyiz dedi. Ben zaten olmayı düşünüyordum gözünüzü korkutmak gibi olmasın ama şu mutasyonlardan sonra covid olan gebelerin yoğun bakıma alındığı duyunca da vakit kaybetmek istemedim. Netten takip ettiğim doktorlar da genelde aşı olunmasını tavsiye ediyor. Kadın doğum uzmanı Banu Çiftçi yayınlanan makaleleri de paylaşmıştı bir gönderisinde