Seymaikizlerinannesii Kızlar iyi geceler 33+4 ikizlere hamileyim tansiyonum 15/7 ama ben kendimi iyi hissediyorum ağrım yok gayet iyiyim bebeklerin hareketlerinide hissediyorum 10 dk sonra bir daha ölçüyorum 14/7 çıkıyor sizce hastaneye gitmeliyim
AESahin Seymaikizlerinannesii 14/8 sınır fazlasını görünce lütfen beklemeyin tansiyon çok riskli bende yaşıyorum aynı sıkıntıyı
Selver90 Seymaikizlerinannesii gitmelisin canım ne olur ne olmaz doktorun bu konuyu bilmeli.tuzlu hamurlu seyleri tamamen kes.
Seymaikizlerinannesii Doktorum 14/9 olunca gel dedi küçük tansiyonum 7 Baş ağrısı karın ağrısı ve görme bulanıklığı olunca direk acile gel dedi fakat şuan iyi hissediyorum
rmdfile Seymaikizlerinannesii merhaba nasıl oldu kaça düştü tansiyonunuz. Gün içinde mutlaka takipte olun doktoru bilgilendirin stres yapmayın. kontrol altına alınır inşaallahh. Hamilelik boyu tansiyonla cebelleştim sonunda görme bulanıklığı el uyuşması hepsini yaşadım.
Seymaikizlerinannesii Bilmiyorum ki tansiyon aletim mi yanlış ölçüyor bir ölçüyorum 14/7 kolumdan çıkarmadan bir daha ölçüyorum 13/6 felan çıkıyor eşimin tansiyonunu hep aynı gösteriyor 🤔