Aysel ıhlamuru bir çay bardağı içenler varmış bende grip olduğumda bol bol meyve yedim öyle geçti başka bir ilaç falan kullanmadım sıcak nemli bir bez sar zencefilinde süte karıştırıp içenler varmış iyice araştır yada doktoruma sor cnm doktor biley demeden şakın içme