35+2 deyim üç dört gündür yeniden en baştaki gibi mide bulantım başladı ve midem hep bi huzursuz ilaçlar bile rahatsız etmeye başladı tam çok iyi beslenmem gereken zamanda yemek bile yiyemez oldum yeniden prilam kullansam mı doktoruma da soracağım geçer diye bekledim geçmedi başına gelen oldu mu neler yaptınız