Drdrdr ilk 1 hafta 10 gün gerçekten ısıtamıyorlar kendilerini, ama tabi öyle kat katta giydirmemek gerek terlemesi daha tehlikeli birde isilik olur. Kendinizden bir ince kat fazla giydirmeniz yeterli, sonra zaten sadece zıbına geçersiniz diye düşünüyorum. Oğlum temmuz sonu doğumlu, biz öyle yapmıştık. He birde hergün yıkardım ben kış gelene kadar muhakkak yıkadıktan sonra yaeım saat 1 saat uzun kollu giydirirdim hiç isilik olmadı, hastalıkta bilmedik çok şükrü.