seyhanmiray18 bsr1 kesen yusyuvarlakk bence kızz🤗🤗 banada gulsen hanim tahminde bulunmustu kesem bi karpuz dilimi seklindeydi erkek ddi kese yuvarlak olunca kiz oluyomus yinede gorup sanada yorum yapar insllh
Mom0891 bsr1 genital tüberkül açısına görede baya yakınlaştırdım yani kız gibi çizgiyi görür gibi oldum ama hayırlısı bakalım🌸🌸Pozisyonu daha iyi olaymış keske minnoşun🧿
aryabaran Bana forumdaki tahmin yapan herkes erkek dedi ama herkes yanıldı 😂23 haftadayım bebeğim kız. Yani sabret 15 haftadan sonra mutlaka öğrenirsin