D-321 Kızlar daha 12 haftalık hamileyim aşırı derecede agrıyor rahmım sanki son haftamdaymıs gibi yaşayan varmı böyle batma hıssi var oturduğum zaman kalkamıyorum kramp giriyor
Dilek0809 D-321 o haftalarda benim de olmuştu dayanamayıp doktoruma erken gitmiştim fazlaysa ağrı doktora görünmekte fayda var
Seryy D-321 bende 11 haftalık. Tuvaletten kalkarken falan bıçak saplanıyor sanırsın hala çözemedim soruma da cevap bulamadım valla
DamlaNur29 D-321 ağrılarınız erken başlamış benimde yavas yvas başladı bacak aralarıma doğru iniyor ara ara agrı magnezyum eksikliğinden oluyor bazen ben doktoruma söyleyince ilaç vermişti rahatlamıştm
Beyzabcr Bazen benimde oluyor rahim büyüdüğü için diye düşünüyorum kasıkta ve karında bağlar geriliyomus sanırım.