Kızlar merhaba doktora gidicem bu hafta ama benimle aynı durumu yaşayan var mı merak ediyorum enfeksiyon için fitil kullandım yan etki yaptı kaşıntı yanma vajinam şişti çok kötü oldu. Devam etmedim fitile o anda farkettim aynayla baktığımda içinde sağda şişlik oluşmuş ele gelecek şekilde ağrısız bi kaç gün sonra küçüldü sonra yine biraz büyüdü bahtolin bezi kisti diye okudum nette ama küçülüp sonra biraz büyüyor var mı yaşayan nasıl geçti ?