İnşallah en kısa zamanda siz de hayırlı haberi alırsınız. Eğer sizde ve esinizde görünürde bir problem yoksa zamana bırakın. Eğer problem varsa da düzeltmeye çalışın, tedavi olun. Bu yönden o kadar şanslı bir zamandayız ki her şeyin bir tedavisi bir çözümü var mutlaka. Önemli olan çok geciktirmemek. Eğer bir tedaviye yada yardımcı üreme tekniğine ihtiyacınız varsa lütfen ertelemeyin. ☺️