Kubraacunman Kizlar 2 gundur ic camasrimda islaklik hissettim once acaba terledimmi ki dye suphe ettim sonra tekrarlayinca doktora gttim ve bebegimin suyunun sızmaya başladgni soyledi. 33+3 gunluk hamileyim basina boyle bsey gelen varmi ??
Balarisi23 Kubraacunman canım boş bol su tüket ve günde iki bardak taze sıkılmış havuç suyu iç karpuz ye deveci armudu tüket düzelecektir inşallah 🙏
Bulutsevdasi Kubraacunman geçmiş olsun. Nasıl bir su. Bazen sut gibi beyaz bazende kokusuz renksiz su gibi mi? Çünkü benimde 33 haftadan beri öyle bir durum yaşıyorum. 34 haftayim. iki.gundur bu durum arttı. İlk zamanlar az az gelen akıntı artık iç çamaşırimi baya ıslatıyor. Bende şüphelendim açıkçası . Sizde nasıldı. Tarifler mısınız
Kubraacunman Balarisi23 cok tesekkur ederim armutla havuc suyunu ilk defa duydum denicem insallah cok sagolun 🙃
Kubraacunman Bulutsevdasi bende ilk basta renksz ve kokusuz olarak farkettm acaba normal akintimi yoksa termi dye suphe etmistim. Sonra 2.gunde islaklk cogalinca sudan suphelenmeye basladim ve beklemeden gittim. Eger sizinkide beyaz ve kokusuz ise hic beklemeyin Allah korusun sakincaliymis bebek icin doktorum bana iyi hemen farkina varmissin dedi. Onlem aldik insallah bakalim saglikla zamanida gelsin