Ummyahya Kızlar yurt dışında yaşıyorum bu yüzden düzenli bir doktor kontrolum yok, gebelik şekeri tahlil yaptırmadan anlayabileceğimiz belirtileri var mı?
Busradonmezus Ummyahya çocuğunuzun iri olması suyunuzun fazla olması olabilir tabi tek sebep bunlar olamaz da ihtimal
Hanife_ Ummyahya ben 3 aylıkken 10 gün boyunca sabah öğle akşam açlık tokluk ölçmüştüm o şekilde istemişti Dr um hep yüksek çıkınca diyete başladık düzelmedi insüline başladık şimdi 2 aylık hamileyim inşallah çıkmaz zor bı süreçti
Ummyahya Busradonmezus 12 haftalık gebeyim henüz, ilk cocugum iriydi biraz da kilom var ondan şüphe ediyorum.
Duygu_aslann Suyumun fazla olmasindan baska hicbir belirtim yok 25 haftaligim seker cikti diyet yapiyorum.
Dilekcnkn Duygu_aslann Bende şu an 24 haftalığım haftaya şeker yapacağım benimde suyum fazla acaba sizin kilonuz var mı ben kilolu değilim ama ne bilim hani diyet yapmam gerekir mi yinede merak ettim
Hanife_ Ummyahya ben 3 aylıkken 10 gün boyunca sabah öğle akşam açlık tokluk ölçmüştüm o şekilde istemişti Dr um hep yüksek çıkınca diyete başladık düzelmedi insüline başladık şimdi 2 aylık hamileyim inşallah çıkmaz zor bı süreçti
Dilekcnkn Duygu_aslann Bende 53 bakalım haftaya öğrencez çook meyve yiyorum acaba ondan mı diyorum bende
Duygu_aslann Dilekcnkn karpuz yiyosaniz kesinlikle yemeyin doktorum karpuzun su orani cok fazla olduğu icin yapar dedi dikkat edin