Aysayten Kızlar merhaba. Sürecim az kaldı. Kocaeli Gebze’de olacak doğumum. Doktorum Ergün Bilgiç. Belki giden vardır aranızda. Hastane olarak Medar veya Medical park hastaneleri hakkında fikri bilgisi olanlar var mı?
Gmz41 Aysayten Ben izmitteki Medical Park’a gidiyorum canım sistemleri aynıdır sanırım ne gibi bir bilgi lazım sana
Feyza-nur Aysayten bende ergüm beye gidiyorum ve bana medarı önerdi ameliyathanesi filan iyiymiş gecen hafta hastaneyi gezdik odaları filan çok güzeldi hemsirelerde güler yüzlüydü
Aysayten Gmz41 fiyat doğum ücretlerini sordum ama sormamışım şuydu çocukta mesela sonradan küvette kalma durumları olabiliyor sarılık vs gibi bir şey olunca nasıl oluyor ödemeye dahil mi ek mi Bunları merak ediyorum aslında
Feyza-nur Aysayten odaları büyüktü gayet güzeldi ama cihazlara bakmadık sadece ergün bey ameliyathanesi cok iyi dedi bizde ona güveniyoruz
tgba715 Feyza-nur merhaba. Bu sancı odalarının hepsinde wc var mıydı bi de siz sancılıyken içerde doğum yapan yoktu dimi
Kubbaki Hanımlar konu baya olmuş benimde çok az kaldı yani artık beklemedeyim 😅 ilk dogumumum konakta oldum Ergün bey ile olucam tekrar şuan memnun kaldınız mı sıkıntı yaşayan oldumu hastane ile
Feyza-nur tgba715 her odada vardır büyük ihtimal benimkinde vardı çünkü ben dogum yapanlar vardı ama nerde yaptılar inan görmedim ama büyük ihtimal benım dogum yaptıgım yerde yaptı herkes çatal filan hep ordaydı cunku
tgba715 Feyza-nur ben bugün dogumhaneyi görmeye gittim de bu hemen doğumun olduğu yerin dibinde bu sancı odaları aynı yerden bahsediyoruz dimi mesela hemen dibinizde işte orada siz sancı çekerken kimsenin doğum anına şahit olmuyorsunuz yani dimi onu sormak istiyorum çünkü çok yakın birbirine. Bi de eşinizi aldılar mi
Feyza-nur tgba715 evet ordan bahsedıyoruz iki kişi dogum yaptı ben sancı cekerken duymadım ve görmedım ben onları ilk basta kadın biri beklerse iyi olur dediler ama benım kimsem yoktu eşimi aldılar odaya ama odadan cıkmadı ben kolidorda tek kendım yürüdüm eşim odada benı bekledi
tgba715 Feyza-nur anladım canım çok teşekkür ederim darısı bana insallah Allah evladını sağlıkla büyütmeyi nasip etsin
tgba715 Feyza-nur bu arada dogumdan önce önlük veriyorlar mı yoksa kendi geceliğinizi mi giyiyorsunuz
Feyza-nur tgba715 yatısınız yapıldıktan sonra hemen önlük giydiriyorlar dogumdan sonra geceliğinizi giyiyorsunuz