mom073 Bir bardak fanta ictim nefsim cekti ve gazdan yatamiyorum kasiklarim agridi şu içip yürüyorum başka ne yapabilirim :(
MiniMiniKus mom073 Geçmiyor bacım geçmiyor Ne yesem gaz yapıyor sanki Şişkinlikten ağrıdan duramıyorum bazen Yürümeye çalış sende biraz belki o rahatlatıyor bir de ben karnımı sıvazlıyorum deneyebilirsin