balllkabagimm Merhabaaa👋🏻 Dr’um bugün bu ilacı ve vitamini yazdı. Yarın kullanmaya başlayacağım. Daha önce kullandınız mı? Kullanan varsa herhangi bir yan etkisini vs. gördünüz mü? Nasıldır bunlar?
Yaagmurr balllkabagimm omega biraz midemi bulandırırdı benim tadı ve kokusundan dolayı aa yan etkisi falan olmadı diğerini bilmiyorum
BegumIscanTunc balllkabagimm İmom omega kullanıyorum gece yatarken 1 tane alıyorum öyle yan etki felan yapmadı diğer ilacı hiç kullanmadım doğumdan sonra 15 gün daha devam edicez omega kullanmaya
kemalim01 balllkabagimm ımom omega kullanıyorum bir haftadır iştah açan bir ilaç ama baya etkili bebek gelişimine iyi ilaç oldugunu düşünüyorum balık yağı ve birçok vitamin var içerisinde
Sevcancan1 balllkabagimm gyno ferro sanol kan ilaci hamileligimde kullandim yan etkisi hic olmadi sayılır sadece bi süre yutkunurken koku olup migdemi bulandirdigi icin doktorum degistirmisti baska bi markayla
balllkabagimm BegumIscanTunc gün içinde bir adet ben de gündüz yan etki yaparsa gece içeyim çok mantıklı. Teşekkürlerrr
BegumIscanTunc balllkabagimm doktorum gece yatmadan bir tane iç demişti gün içersinde halsizlik ve mide bulantısı yapabilir demişti gece içip yattığımda yan etki hissetmedim hiç
Asil_Egem balllkabagimm gyno ferro sanol beni çok kötü yapmıştı mide bulantısı ağrısı ishal baş dönmesi acillik olmuştum bir tane içtim sadece şuan ferrum kullanıyorum
balllkabagimm Asil_Egem öyle bir durum olursa ben de hemen söyleyeyim ciddi yan etkileriymiş sanırım bunlar biraz araştırdım
umyahsen balllkabagimm ben sürekli gyno ferro sanol kullandım hiç bir yan yetkisi olmadı🤗 Doğum yaptım bitene kadar kullan demişti kullandım çok şükür hiç mide bulantım olmadı
balllkabagimm umyahsen doğum sonrası için ımom katre kullananlar varmış bir de nasıl bir şey hiç bilmiyorum
Asil_Egem balllkabagimm evet ben acillik oldum baya etkiledi beni şimdi adını görünce bile ürperiyorum
balllkabagimm Asil_Egem çok geçmiş olsun ilaç kullanmadan bile insan çekiniyor her şey iki üç kat etkiliyor kokuyor insana
Asil_Egem balllkabagimm aynen öyle ama kullananlarda memnun ya beni buldu sanırım yan etkileri de ama ben baya korkmuştum beni geçtim bebeğe birşey olur diye çok korktum 🥰
Zzeynep1 balllkabagimm ikisinide kullanıyorum bi sıkıntı yok sadece imomu hızlı yut kokusu tadı kötü geliyo🥲