Sultanys Meraba guzel anneler ❤ Dun kontrolum vardi bebegim 37+ 4 te kilosu 2800 kg az dedi doktor bu siralar dogsa kuveze alirlar mi ne yapsam bebegim kilo alir ?
Heather Sultanys küveze alınma daha ziyade akciğer gelişimiyle alakalı diye biliyorum. 2500-4000 arası bebekler normal kabul ediliyor. Kilo nedenli alınacağını sanmam yani. Her sabah yumurta yiyin, protein ağırlıklı beslenmeye özen gösterin derim ben:)
Muhammedim Sultanys canım bende 2800 doğdum ilk oğlumu 38 haftalıkjen hiç bşeyde olmadı ama sana tavsiyem var muz fındık ve süt iç çok kilo alıyor bebiş Rabbim saqlıklı bir şekilde kucagına almayı nasip etsin 😍😍😍😍
Songul88 Sultanys aynı haftada benimde 2900 banada az dedi ama küvezlil bi durum değil . Ciğer gelişimi önemli dedi. 36. Haftayı geçtiğimiz için prematürede sayılmaz. Kafanıza takmayın bence .
Sultanys OktayEsenglBa gelisimi iyi ama kilosu az dedi daha dogrusu kendi doktorum yillik izne cikmis baska doktora gittim o boyle soyledi
GldnUysll Küveze alinma durumu ciger gelisimiyle alakali bir durum kilodan dolayi almazlar 2 kg uzeri çünkü.. ablam 2330 ile 35 haftalik dogum yapti bebegn ciğer gelisimi tamamlandigi icin onu bile almadilar küveze
cigdmpkr Ciğer geliştirici iğneyi kaçıncı haftada vuruyorlar bide herkes vuruldu mu acaba bana doktorun hic boyle bi şeyden bahsetmedi 😒
GldnUysll cigdmpkr ciğer qelistirici herkese yapilmiyor canm erken doğum riskin varsa ve bebegin 34 haftadan önce doğma asamasina qeldiyse dogdusunda solunum destek cihazina baglanmamasi icin ciger qelistirici vuruyorlar ki bazen oda yeterli olmuyor haftasi küçükse yine cihazla solunum sagliyorlar
cigdmpkr GldnUysll Hm anladım canım burda çok okudum da nerdeyse herkes vurulmuş bana doktor boyle bi şeyden hic bahsetmeyince merak ettim 😊😍