Mesudekaracan08 afedersiniz özür dileyerek söylüyorum bende bir kaç gündür İshal durumu var 36+1 haftalığım dün doktor kontrolüm vardı ve bu durumu doktoruma danıştım sıcaktan olabileceğini ve sıvı kaybından kaynaklı olabilir dedi bol sıvı tüketimi yapmamı söyledi bebekle ilgili herşey yolundaydı bir sıkıntı ve sorun yoktu