Hilal-95 Svdnr55 çok geçmiş olsun bende tansıyonla alakalı felan sanırım kuzenım vardı 2 kere doğum yaptı sezaryen gayet iyiydi isterseniz İnstagram da çağrı gülümser var takıp edip bakabılırsınız paylaşımları çok değerli bi hoca bence be sorduğunuz sorulara cevap veriyor
Svdnr55 Bende tansiyon yok bir an Hilal-95 bende tansiyon yok bir anda ortaya çıkıp farkedildiği gibi gebelik sonlandırılıyor cok sükür oğlum hayatta 29 haftalık dünyaya gelmesine rağmen ama cok korkuyorum yine aynı şeyi yaşarım diye