Kızlar bugün 19+4 üm doktorum karından ölçtü 25 mm çıktı rahim ağzı haftana göre kısa gibi dedi vajinal ölçtü 33 mm çıktı normal sayılır en azından geçen haftaki ölçümümüze göre kısalma olmamış birşey yapmamıza gerek yok dedi ama tedirgin oldum acaba yatsam normale döner miyim ya da neler yaptınız, napabilirim önlem amaçlı? Cevaplarınız için teşekkür ederim şimdiden 🌸