ozlem-azra Merhaba Hanımlar Beşik kenar koruma, Nevresim ve cibinlikleri nerelerden temin ettiniz acaba veya özel yaptırdığınız bir yer varmı
Sedacengiz ozlem-azra korumalığını ebebekten aldım. Bulutlu çok hoş birşey. Amaa fiyat olarak baya pahalı. 75 liraya almıştım. Başka yerlerde daha ucuza görmüştüm . Cibinliğimizide annebebek_susleme sayfasında yaptırdım 😍