Merhaba kızlar, bugün bebeğimi çok aşağıda ve az hissediyorum hatta arada bir öyle bişey oluyorki sanki vajinam açılacak gibi hissediyorum kısa sürüyor ama minik minik hareket ettiğinde her an açılacakmış gibi hissediyorum randevum haftaya sizce sebebi ne olabilir? Bu arada 30+6 haftalığım🙏🏻