Gamzekvr 14+2deyim ara sıra kramp oluyor ve çok sık idrara cikiyorum🥺🥺 bu durumu yaşayan varmı ?? Kramp dediğimde Baskı hissi gibi birşey
Asyaayaz1 Rahim büyümeye başladığı için ve bebeğiniz büyüme evresinde olduğu için normal şiddetli geçmeyen kramplar olursa ve lekelenme olursa mutlaka doktora bildirin onun dışında ani hareket eğilmek yada yukarı uzanmak gibi hareketlerden uzak kalın🌸🌸
mom073 Gamzekvr evet benim gün içinde arada oluyor ama aksam uyutmuyor normaldir bebek gelişiyor daha doktora görüşmedim