B-Tugce Arkadaşlar merhaba benim eşim asker 24 24 çalışıyor hiç tatili yok yıllık izninden bahsetmiyorum. Her gün sabah gidip ertesi sabah geliyor. Sizde de öyle mii ? Şuan tüm şubeler mi böyle merak ediyorum.
kozerr B-Tugce canım jandarma mı yoksa msb ye mi bağlı olduğu rütbesi ne bransı ne hangi ildesin hepsine göre değişkenlik gösterebilir
BusraUras B-Tugce bizimkiler memur gibi çalışıyor. Sabah 9 akşam 6. Haftasonları tatil resmi bütün tatiller tatil. Sadece nöbet tutuyorlar o da ayda kaç kez denk gelirse. Çalışma koşulları şubeden şubeye değilde birimden birime değişir.
mom073 B-Tugce karacı mı jandarma mı??Esim kara kuvvetleri üsteğmen batıda 8-5 haftasonu tatil arada gece 12 ye kadar nöbet oluyormus
hamileanne12 B-Tugce ahhh aynısını bugün ben yazacaktım. Benim eşimde 24 çalışıyor. Bir gün evde diğer gün çalışıyor. Ben bu durumdan nefret ediyorym. Eşim sürekli çalışıyor. Bırakmasını dahi istiyorum
B-Tugce hamileanne12 bende öyle yaa. Ona öyle üzülüyorum ki. Adam bir gün sabahı bugünde 12 ye kadar uyuyum diyemiyor. Ya sabah gidiyor ya sabah geliyor. Ben anlamıyorum valla sanki eksik var gibi bu insanları köle gibi çalıştırıyorlar. Bi çözümü de yok sanırım.
Burcudag01 Bizde sınırdayız sadece c.tesi akşam geliyor pazartesi sabah gidiyor. Nefret ediyorum bu durumdan. 😑
dogakuru Biz batıdayız, iki gün 8/5 çalışıyor, birgün nöbet tutuyor nöbet sonrasıda evde zaten bu şekil devam ediyor hep haftasonuda ne denk gelirse öyle devam ediyor 🤷🏻♀️
mcansu B-Tugce görev yaptığı yere ve birimine göre değişir. 24/24 çalışan yer çok hele ki şu an tayin dönemi giden ilişik kesen olduğundan adam eksik diye daha yoğunlar. Benim eşim idari işlerde sözde mesai çalışıyor her gün gidiyor. Ama en erken gelişi 8-9 haftasonu 1 gün evde sadece haftada. Ekstra gece bir olay bir şey olduğunda yine gidiyor bazen sabah kadar.
pembemandalin Hımm benim eşimde şu an öyle 🤦🏻♀️ her şeyi onun evde olduğu güne ayarlıyorum ama o da çok yoruluyor 😪
Pelinbyrktrlr B-Tugce Benim eşim de 24-24 24-48 yapıyor bayram izni falan yok. Ama ben böyle çok memnunum ya haftada 3 gün bazen 4 gün evde oluyor çocuk olduğunda da çok iyi olacak bu benim için🙂 Şimdi Ankara’ya tayin olduk. Orada da 12-24 12-48 yapacak
melisa_ozgur_46 B-Tugce batidayiz canim 8 5 çalışıyor eşim hafta sonları denetleme falan olmazsa zaten izinli oluyor bide ayda 2 3 kez nöbet çok Sukur bu sekilde rahat oluyordu fakat şuan görevde 4 ay olucak yok yanimda 😒
Feyyzaa38 Benim eşim de 24 24 çalışıyor canım. Hemde çok yoğun batida turizmin bol olduğu yerdeyiz jandarma isleri ve yorgunluğu hiç bitmiyor geliyor uyuyor zten eşimi zor görüyorum 🙄