selcan06 kizlar dogum yapali 3 gun oldu ayaklarim feci sisti bilrk.kismindan ust traflar acayip yani normalmi bu
biranneikikedi selcan06 normal normal, benim bir hafta kadar sürmüştü. Hatta yan yana getirince pişmemiş tavuk göğüsü gibiydi
selcan06 biranneikikedi rahatladim.ozman yaa bende bi anormallikmi var dedim hamileyken bu kadar sismedi cunku yaa
EbruAdem Son haftalarda öyle şişmesi normal mi peki 35.haftamdayım davul gibi resmen acıyo yürürken o derece