Lilyy Kızlar 4.ayımdaym karnımın sağ ve sol tarafına arada sancı giriyor 3 5 saniye sürüyor geciyo kramp gibi korktum bişrymi olacak diye nedeni ne acaba
67gl67 Lilyy banada oluyor ara sıra bende 5. Aya girdim bende korkuyorum sürekli bişey mi oldu acaba diye endişe ediyorum.
Demet84 Lilyy beniöde oluyordu o aylardayken sabah özellikle kahvaltı yaparken oluyordu. 37.haftadayım şimdi nefesimi kesercesine oluyo geceleri 🤔 yalancı sancımıdır nedir bilemedim