Merhaba anneler, 39+2 haftalık hamileyim, ilk defa bugün saat 18 den beri yarım saat arayla kasıklarıma vajinal bölgeme adet ağrısı gibi sancılar girmekte.. ama bel ağrısı yok.. nişan, ya da suyum gelmedi.. bu adet ağrısı gibi ağrılar doğum belirtisi olabilir mi?