Liyuzamom Kızlar 10 haftalık hamileyim. Arada karnım böyle kasılır gibi bıcak batar gibi oluyor. Oraya dokunduğumda çok acıyor böyle 2 dakika falan olup geçiyor. Sizede oluyor mu ? Oluyorsa nedenini biliyor musunuz?
Hatice1907 Liyuzamom bende 10 haftalık hamileyim ama arada kaşık ağrım oluyor batıyor sonra geçiyor oda normal rahim büyüdüğü için çok şiddetli değilse korkmayın sancı olunca uzanın kendinizi yormayin
Fatosef Liyuzamom o oluyor canım normaldir benimde çok olmuştu hapsirinca bıçak saplanmış gibi ağrı girerdi 2 gün geçmezdi. Ama rahim kasları gerildigi için oluyor. Bebek yer kapladikca geçecektir merak etme.
Liyuzamom Hatice1907 kasıklarımın ağrısı ayrı canım bu böyle bildiğin göbeğimde oluyor. Bide böyle hapşurunca öksürünce sağ kasığıma bi ağrı giriyor korkuyorum valla.
Hatice1907 Liyuzamom yaa göbekte oluyorsa bi nedeni vardır doktorunuza bi sorun aklınızda soru işareti kalmasın