Zehra0407 canim ben bu e-nabizdaki sistemi anlamiyorum senin normal değerlerini kirmizi göstermiş. Benim de yüksek olanları normal göstermiş, e-nabizda bence sorun var referans aralığı ne internettekine uyuyor ne doktorumun dediğine uyuyor.
Ben de test verdim ve herseyi teker teker not aldım hormonlarin ne anlama geldiğini ve adetin 3. günü kaç olması gerektiğini arastirdim. Biraz olsun arastirmalarima göre yorumlarsam;
E2 : Normal değeri 30-400 arasında olmalıdır ki senin 41 normal cikmis.
Prolaktin: 5 -20 arasında olmalı, senin 7,87 cikmis normal.
Tsh: 0,4 - 4 arasında olmalı, seninki 1,26 cikmis normal.
Fsh: 3-9 arasinda olmalı, seninki 5,22 cikmis yine normal.
Lh: 1,68 - 15 arası olmalı, seninki 2,52 cikmis bu da normal.
Elbette ne doktoruz ne bilir kişiyiz ama sagolsun bu bebek istemi ile yapılan testler bize çok şey öğretti. Nolur doktoruna sorduktan sonra verdiği cevabı buraya yaz merak ettim.