Kızlar bebeğime trigonosefali tesisi koydular ön kemik anne karnında kapanmış. Doktor ameliyat oladabilir olmayadabilir size kalmış dedi. Ön alın kesmi biraz sivri olacak dedi. Bu durumu yaşayıp ameliyat olmayanlar var mı aramızda? Yada olup süreci yaşayan var mı? Çok kafam karışık nolur bi akıl verin ağlamaktan helak oldum