Kızlar 39+2 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı geçen hafta açılman var demişlerdi ama bugünkü doktor da önceki doğumdan kalan açıklık dedi. Herşey normal dedi. Az önce lavaboya gittim tuvaletimi yaparken engel olamadigim 2-3 bardak kadar su akmistir acaba suyum mu geldi diyorum ama su gelmesi çok fazla oluyor diyorlar sizce gideyim mi bir acile bekleyeyim mi