nurbebek01 ben yaşadım yaşıyorum.bugun normal rutin kontrol için doktora gittim normalde 28 haftalık hamileyim bebeğimin kafası 30 haftalık olarak gözüküyor, perinatoloji bölümüne gönderdi suyumun fazla olduğunu öğrendim. Sınırda dedi 2 hafta sonra tekrardan kontrole gidecem inşallah Bir şey yoktur evlatlarımız da🙏🙏