Eski gönderilerimden hatırlayanlarınız olacaktır belki bebeğim için gelişimi geri erken alınmalı vs deniyordu başka bir doktora gittik o da bence çok bir sıkıntı yok ama perinatolojiye yönlendireyim bebeği besleyen damarlara kan akışına bakılsın dedi. Bugün perinatoloji alanında iyi bir doktora göründük bebeğimizin gelişim geriliğinin olmadığını sadece minyon bir bebek olacağını 2900-3 kg civarı doğacağını söyledi ayrıca daha önce 4 boyutlu ultrasonla kızımızın yüzünü görememiştik yüzünüde görmüş olduk dünyalar benim olduu🙏🏻😍🌸💗 siz siz olun bir doktorun dediği ile hareket etmeyin bunu çok iyi anlamış olduk diğer doktora kalsaydım 36. Haftada sezeryan ile doğumumu gerçekleştirecekti🙄