Şimdi 32 haftalığız.30 haftalıkken başladı ayaklarım şişmeye yanmaya 2 haftadır tuzu tamamen kestim kalsiyum magnezyum hapımı geceleri yatmadan içiyorum 2 haftadır en ufak şişme sorunum yok bide şiştikçe ayaklarımın yukarı kaldırıp dinlendim,çorap giymiyorum,şişlik yanma hissettiğimde ılık suyla ayaklarımı yıkadım.Çok şükür hiç
bişey kalmadı şuan.