Fasulyemibeklerken Kızlar mrhb bugun kontrolüm vardı nst de sancım çıktı fakat ben hissetmedim doktorum bebeğin dönmemiş dedi 2 hafta sonra çatı muayenesinden sonra karar verecek doğum şekline benim gibi olan varmıydı bebeğiniz ne zaman döndü
Cansunare Fasulyemibeklerken benimde 30.haftada döndü ara ara sancı çekiyorum 35+5teyiz şu anda cumartesi nst ye gidicem bakalım ne olacak
Prenses21 Fasulyemibeklerken 35 haftaligiz daha yukarda bilmiyorum nefes darligi cekiyorum 1 haftadir bi avazda dogursam keskee
Zeynep_18 Fasulyemibeklerken iki hafta sonra gidersin bi bakarsın dönmüş, belli olmuyor çünkü ama dönmezse büyük ihtimalle 38 de sezaryen yapar
Fasulyemibeklerken Suleasyaa valla benim kafası hala yukarıda hemde yaslanıyor kafasını hissediyorum elime geliyor bugun doktora gösterdim hocam burası neresi yaslanıyor diye kafa dedi
Cansunare Fasulyemibeklerken içini ferah tut canım bazı bebekler 39.haftada bile dönebiliyor fazla strese sokma kendini🥰
Aysee21 Fasulyemibeklerken kaç haftalıksiniz benimde dönmemis daha bende hissediyorum kafasını ve canımı acıtıyor artık
Fasulyemibeklerken Prenses21 bende aynı nefes darlığı yaşıyorum kafasıyla itiyor mideme doğru inşallah dönerler sancı çıktı birde benim
Fasulyemibeklerken Cansunare Hayırlısıyla doğsun lar da önemli olan o sancı çıkması beni korkuttu rahimde baskı oluyor arada ama ben normal diye düşünmüştüm böyle olunca korktum açıkcası
Cansunare Fasulyemibeklerken sakin kalmalısın ben çok ağrı çekiyorum hatta dün akşam doğuruyorum dedim resmen.hayırlısıyla alırsın inşallah bebeğini kucağına dinlen ağır işler yapmamaya çalış stresten ne kadar uzak kalırsan bebeğin ve senin için daha faydalı olur 🥰bazı bebişler sabırsız olabiliyor
Fasulyemibeklerken Zeynep_18 aynen öyle söyledi doktorumdq cnm sancı çıkması korkuttu beni açıkcası dönmesinden ziyade
Fasulyemibeklerken Cansunare hepimiz sağ salim alalım canm umarım vakti zamanında gelirler 🙏❤️ güzel yorumun içinde teşekkür ederm
Cansunare Fasulyemibeklerken amin canım inşallah 🥰hepimiz aynı yoldayız birbirimize destek olursak herşey daha kolay olur💜