Öncelikle hamileliğimi bi özet geçeyim. Böbrek taşı nedeniyle 14.haftada stent takıldım 3 ay sonra stentim taşlaştığı için tekrar yenisini taktılar.Bu süreçte 6 kere enfeksiyon nedeniyle damardan 14 er gün ilaç aldım. Sürekli ağrılar,ateşlenmeler vs yaşadığım ve bu süreçte doğumhane muaynelerine girdiğim için alt tarafım çok hassaslaştı. Ve kendi isteğimle sezaryen istedim.
Hatta doktora direk 38 de alalım dedim ama sancılarım çıkınca 37 de sezaryen oldum.Spinal olurum diye düşünürken giderken sondanın acısına bile dayanamadım. Bu arada ilk stent takılma işlemimde de sonda takılmıştı ve hiç acımamıştı normalde de acıtan bi şey değil. Ameliyathaneye gittiğimde çekiştirmeleri vs leri hissedeceksin dedikleri için genel anesteziye karar verdim ve hanımlar aldığım en iyi karardı. 10 dk içinde uyudum ve uyandığımda odadaydım hiç öyle şiddetli bi ağrı yaşamadım uyanır uyanmaz ama kalkarken ve dönerken tabiki karnım acıyo ama yazdığım gibi ben artık çok korkak bi insan oldum. Bunu yazma amacım benim gibi korkak olanlar için genel anestezi hakkında bilgi sahibi olsunlar diye.Bulantı,kusma,baş ağrısı hiçbişey de yaşamadım bu arada.
Sorularınız olursa yanıtlarım çünkü bebeğim yanımda değil.Solunum vs hiçbi sıkıntısı yok sadece karnında minik bi kist olduğu için araştırılıyor yoğun bakımda.