Susamtanem2 doktorlara sormak lazım muayene sonrasında öğrendim bende kimliğimi almaya gittim sigorta karşılamıyor dedi neden diye sorduğumuzda kısırlık teşhisi konulduğunu söylediler eşim sinirlendi sırf kavga çıkmasın diye eşimi sakinleştirip hastaneden çıkıp gitmek istedim ve bir hafta sonradan hamile olduğumu öğrendiğimde tah yüksek çıktı ve doktorum önceden doktora gidip tahlil yaptırsaydın dedi anlatınca olayı kadında şok oldu eşim davacı olucaktı fakat o sıralar üzülmiyim değerlerim yüksek çıktı felan dedim eşime engel oldum yani şuan pişmanım sürüm sürüm süründürseydim keşke evladımdan belkide onlar yüzünden oldum ve kan testi felan bakmadı sadece vajinal ultrason baktı ve kısırlık teşhisi koymuş ama inşallah ahım peşini bırakmaz