vuslat_ekimde Aycicegim göstermedi canım kendin yapabilirsin dedi bende ondan bi kaç gün acilde vurdurayım öğreneyim dedim
Anne_olmakk vuslat_ekimde galiba göbek daha az acıyordu bide o an ki ruh hali de çok etkili oluyor bende 😅
Pelit7 vuslat_ekimde yani onu bilemem doktorunuz en iyisini bilir doktorunuza sormadan bence değişiklik yapmayın
SusamTanecigi vuslat_ekimde bende günde bir kez göbekten yapıyorum en az acıyan yer göbek Bi kaç güne cesaretinizi toplar yaparsınız sizde kendiniz ilk Bi sağlıkçı gösterse iyi olur tabi ki iğne acıtmıyor minik zaten ama ilaç yakıyor biraz