Bu arada anlaşmamız olduğu biz 115₺ muayene ücreti ödedik, 140₺ sanırım normalde fiyatı. doğum içinde %20 indirimimiz varmış işyeri anlaşması, doğum ücretini bilmiyorum. Giden başka biri varsa cevaplarsa ne güzel olur. Benim doğumum nasipse 2022 Şubat’ta o zamana fiyat ne olur yılbaşı zammı olurmu daha erken olduğu için hamileliğim sormadım açıkçası..