sseydaa34 37 ve üzeri hamilelerde bebek hareketleri nasıl 😃 Çok hareketli bi oğlum olmasına karşı artık yavaş hareket ediyor ve karnım hep sert .. sanki onun tüm kemikleri bana batıyor gibi sizde de bu şekilde belirtiler mevcut mu ?
BusraUras sseydaa34 bende 38+4 deyim oğluşum eskiden çok daha hareketliydi şimdi hareketlerinde azalma var ve kasılmalar çok arttı. Nişanımda geldi bebişim ne zaman gelir bekliyoruz 😊
uraluygar sseydaa34 39+2yim. Yarin sabah dogum yapicam daha yarim saat hareketsiz kaldigini gormedim hic durmuyor😂 okadar da kilolu ve uzunsun evladim nasil hareket edecek ayak batiracak yer buluyosun😂
A-engin10 BusraUras ya bugun benimde agrilarim basladi 38 haftaligim özel bolgemde batma adet sancisi gibi sanciniz mi oldu insallah benimde nisanim yada suyum gelirde saglikla.dogar bebis ya cok fazla agri cekiyorm🤲🏻❤😥
sseydaa34 Bebek kilolu ve doğum yolunda miyom olmasından dolayı zorunlu sezeryan :)) 37+3 teyim fakat oğlum doğum modunda
BusraUras sseydaa34 evet karnım sağ sol tarafıda boşaldı üst kısmıda ortada top gibi duruyor düştü karnım aşağıda da 😅
sseydaa34 BusraUras benimde öyle karın kaslarımda çok fazla ağrı var oturup kalkarken çok zorlanıyorum … sağlıkla kucağımıza alsak 😃
BusraUras A-engin10 evet özel bölgemde batma ve ağrı hissi var. Sancılarımda oluyor ara ara. İnşallah istediğiniz gibi olur doğumunuz sağlıcakla alırsınız kucağınıza bebişinizi 😊
BusraUras sseydaa34 bende aynı şekildeyim. Amin inşallah cümlemiz sağlıcakla alır bebişleri kucaklarımıza 😊
BusraUras nergisscelik bende de var biraz korku 😊 inşallah sağ salim alırız bebişlerimizi kucaklarımıza.