basakarduc06 ikinci gebeliğimde yaşamıştım, kese ve yolk sac oluşmuştu bebek oluşmamıştı ve burada paylaşıp moral aramıştım. Hatta geç döllenme olmuştur oluşur demişlerdi. Maalesef bebek oluşmadı kürtaj olmak zorunda kaldım😔 bunu şu sebepten yazıyorum. En iyisini Allah bilir, size nasip ettiyse o bebek olacak ve doğacak fakat kötü durumun da farkında olun.